Nyiss ajtót a lehetőségre és építsd karriered a Raiffeisen Banknál! Itt összetartó közösség, inspiráló környezet és szakmai műhely vár!
Kiszámítható perspektívát nyújtunk, folyamatos fejlődést biztosítunk és digitális újításokkal várunk.
Missziónk, hogy „A folyamatos innovációt kiváló ügyfélélménnyé alakítsuk át”, legyen szó akár külső, akár belső ügyfélélményről és ehhez keressük a legalkalmasabb csapattagokat!
$ads={1}
Mi lesz a feladatod?
- a Bank BCM (Business Continuity Management) tevékenységének koordinálásában, korszerűsítésben, fejlesztésében;
- az üzletmenet-folytonossági és kríziskezelési szabályzatok kidolgozásában és karbantartásában;
- az üzleti hatáselemzésben (BIA), melynek során egyezteted az üzleti területekkel a folyamatok kiesésével járó veszteségeket és egyéb hatásokat a kritikus folyamatok azonosítása érdekében; a kritikus folyamatok informatikai, beszállítói, humán erőforrás és egyéb függőségeinek felmérésében, dokumentálásában;
- az üzletmenet-folytonossági tervek (BCP-k) kidolgozásában, felülvizsgálatában és tesztelésében;
- az üzletmenet-folytonossági incidensek és krízis szituációk kezelésében, dokumentálásában, és az okok kivizsgálásában; az üzletmenet-folytonossági tematikájú képzések és tréningek kidolgozásában, megtartásában az érintett munkatársak számára;
- egyeztetsz a projektekkel, képviseled és ellenőrzöd az üzletmenet-folytonossági szempontok érvényesítését a fejlesztések során;
- BCM feladatokat illetően kapcsolatot tartasz a bankcsoport bécsi központjával.
Miért érdemes velünk dolgozni?
Biztonság és fejlődés:
- Támogatjuk egyéni fejlődésed nemcsak tudásmegosztással, belső és külső tréningek segítségével is, folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel, tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted.
Támogatás és juttatások:
- Hiszünk a hibrid munkavégzésben, flexibilis munkaidővel. Modern irodai környezetünk lehetőséget ad a csapatmunkára, ugyanakkor otthonról is szeretjük az elmélyülést igénylő feladatainkat végezni,
- Alapbéren felül fix negyedéves pénzbeli juttatást, változatos Cafeteria elemeket (Akár 16 lehetőség közül választhatsz, amiből extra szabadnapot is igényelhetsz) és éves bónuszszerzési lehetőséget is biztosítunk Számodra.
Közösség és összetartás:
- Magas színvonalú szakmai közösség vár Rád, elérhető vezetőkkel és összetartó kollégákkal, akik segítenek a beilleszkedésedben,
- Gyors válaszreakcióra, „fölösleges köröktől” mentes átlátható kiválasztási folyamatra számíthatsz, ahol már az első kör alkalmával a közvetlen vezetőddel merülhettek el a technikai részletekben.
Csatlakozz hozzánk, ha...
- Felsőfokú végzettséggel rendelkezel,
- Minimum 3 év releváns szakmai tapasztalatod van üzletmenet-folytonosság és/vagy banki folyamatok, illetve kockázatkezelés területen,
- Jó kommunikációs és konfliktuskezelési készség jellemez,
- Meggyőző érvelési képességed, határozott fellépésed van,
- Figyelsz a részletekre, rendszerezetten és logikusan gondolkozol,
- Önállóan és felelősségteljesen végzed munkádat.
Előnyt jelent:
- releváns szabványok ismerete, ezek gyakorlati alkalmazásában való jártasság (pl. BS 25999 , ISO22301);
-
BCM vonatkozású MNB ajánlások ismerete (pl. 8/2020, 26/2018), CBCI tanusítvány.
Digitális kompetenciák
Te is az okostelefonodat nyomogatva intézel el egy csomó mindent? A banki utalásoktól kezdve, az elektronikus felsőoktatási felvételin át, az ügyfélkapun és a hétköznapi életünk szinte minden területén megjelenik már a digitalizáció ilyen, vagy olyan formában.
Számunkra, mint az innováció és a digitalizáció iránt elkötelezett, haladó szellemiségű bank kiemelten fontos, hogy olyan munkatársakkal dolgozzunk együtt, akik számára nemcsak alapvetőek a digitális készségek, de nyitottan állnak a digitális újdonságokhoz, szívesen használják azokat, akár a magánéletükben, akár a munkavégzésük elengedhetetlen részeként.
Nap, mint nap használjuk a kommunikáció megkönnyítése érdekében a Teams, Webex, WhatsApp, Viber és hasonló alkalmazásokat, és természetesen az MS Office programjai is elengedhetetlenek a hatékony működéshez, de több munkakörben speciális, az adott folyamathoz kapcsolódó egyedi szoftver használata is szükséges.